Veel gestelde vragen

We kunnen ons goed voorstellen dat je eerst nog wat meer wilt weten voordat je lid van FitParck wordt. We hebben een aantal vragen voor je geselecteerd. Mocht je vraag er niet tussen zitten neem dan gerust contact met ons op.

Voor wie is 'FitParck' geschikt?

Op de Family Bootcamp na, kan iedereen van 16 jaar en ouder deelnemen. Bij de Family Bootcamp kunnen kinderen met hun ouders meedoen. Klik hier voor meer informatie.
Ja hoor, juist als je je conditie langzaam wilt opbouwen, hebben we leuke lessen op het rooster staan. Ook zijn er specifieke beginnerscursussen of groepstrainingen voor mensen die voor een bepaald doel willen trainen. Bij elke activiteit wordt aangegeven voor welk niveau de les geschikt is.
Voor sommige lessen wel maar dat wordt duidelijk aangegeven op de website bij lesomschrijving.
Er staan meerdere lessen op het rooster die op een rustig niveau gegeven zullen worden en dus voor een divers publiek toegankelijk zullen zijn. Of jouw gezondheid het toelaat om te sporten kunnen wij echter niet bepalen. Mocht je twijfelen, laat je dan keuren door een erkende instantie.

Abonnementen

Ja en nee. Om met de lessen die op het activiteitenrooster staan mee te kunnen doen, dien je lid te zijn. Om mee te doen met de cursussen en workshops hoef je niet lid te zijn. Je loopt dan alleen de korting mis die leden wel krijgen.
Voor een korte uitleg verwijzen we je naar de 'Over FitParck' pagina.
Ja, dat kan. Je kunt kiezen voor een jaar-, kwartaal- of maandabonnement.
Als je je hebt opgegeven voor een workshop of lezing, word je automatisch aangemeld en, in het geval van een meerdaagse workshop, ook automatisch aangemeld voor alle overige dagen die bij deze workshop horen.
Bij aankomst bij de les meld je je bij de instructeur zodat hij je naam kan registreren.
Al onze betalingen gaan via Ideal. Dit is de meest veilige en betrouwbare manier van betalen via internet.
Nee. Je tekent een jaarcontract, maar je abonnement is na het verlopen van dat jaar maandelijks opzegbaar. Let er wel op dat je na het jaar het maandtarief gaat betalen. Tenzij je zelf je abonnement weer met een jaar verlengd.
Ja, natuurlijk. Tussentijds verhogen van het abonnement is altijd mogelijk. Je kunt dan via je eigen dashboard een upgrade afsluiten.
Ja, dit kan! FitParck werkt nauw samen met de betere personal trainers van de regio.

Locaties

Bij elke les staat een locatie aangegeven. Via het bijbehorende plattegrondje kun je zien waar de les gegeven wordt.
Ja. We hebben bewust gekozen voor makkelijk te bereiken locaties met voldoende (gratis!) parkeerplekken.

Meedoen met lessen

Ja. De lessen op het lesrooster kan je alleen volgen als je een abonnement hebt.
Lekker zittende en sportieve kleding. In de winter dien je je iets dikker aan te kleden. Ook is het handig een waterwerend jasje mee te nemen als er regen voorspeld wordt.
Uiteraard! Het enige wat je hoeft te doen is een account aanmaken en daarna een 'proefles' naar keuze uit te zoeken. Bevalt het je, dan kun je daarna een abonnement kiezen. Deelnemen aan een proefles verplicht je echter tot niets.
Ja, je mag een introducee meenemen mits je deze inschrijft via de website.
Ja. Al onze lessen worden door instructeurs gegeven met de juiste achtergrond. Daarnaast beschikken zij over de juiste karaktereigenschappen om leuk met jou en je medesporters om te kunnen gaan. Behalve een goede les vinden wij het ook belangrijk dat jij met plezier mee doet.
Hangt een beetje van de les af maar gemiddeld ligt dat tussen de 8 en 15 personen.
Ja, reserveren is verplicht. Reserveren werkt heel gemakkelijk via de site. Lees hier hoe het werkt.
Als je je hebt opgegeven voor een les maar toch niet kunt of wilt dan kan je tot 2 uur van tevoren je aanmelding terugdraaien. Klik hiervoor in je dashboard bij de activiteit op afmelden.
Bij ernstige weersomstandigheden of bij minder dan 8 deelnemers gaat de les niet door. Wij strever ernaar om altijd een alternatief aan te bieden.
De lessen gaan in principe altijd door. Enkel bij zeer ernstige regenval of onweer zullen wij de les annuleren. Als je een regenabonnement afgesloten hebben, mag je 3 keer per maand bij LifeFit sporten. Hierbij mag je ook gebruik maken van de faciliteiten zoals gratis koffie, thee en/of sportdrank, gratis sauna etc.
Als een les niet door kan gaan, zullen we in de meeste gevallen een alternatief aanbieden. Zo voorkomen we dat je niet kunt sporten.

Opzeggen

Ja, dat kan. Bij opzegging loopt je abonnement door te het einde van de betaalperiode. Opzeggen kan via de website in je persoonlijke dashboard.

Overige

Heb je een klacht? Dan horen we dat graag, zodat we je een oplossing kunnen bieden. Je kan ons dit laten weten door het contactformulier op de website in te vullen, of door te bellen naar ons telefoonnummer.

Staat jouw vraag er niet bij?

Bel dan naar 0900-7005000 of stuur een e-mail naar info@fitparck.nl.